Klanttevredenheid stijgt naar ongehoorde score

Klanttevredenheid stijgt naar ongehoorde score

Afgelopen maand hebben veel van onze klanten weer meegewerkt aan ons tweejaarlijks klanttevredenheidsonderzoek. Wij delen graag de belangrijkste resultaten van dit onderzoek in een notendop.

Zo hebben wij van onze klanten een prachtig rapportcijfer gekregen, namelijk een 9! Dit is een verdere groei in de algemene beoordeling van TReNT ten opzichte van 2017 (8,4) en 2019 (8,6). De kwaliteit van onze glasvezelverbinding is het hoogst beoordeelde aspect, namelijk met een 9,2. Iets waar wij ook hard aan werken.

Lees hieronder verder

Ook de tevredenheid over onze dienstverlening is nog verder gestegen tot een 9. Een andere mooie ontwikkeling, is die in loyaliteit en aanbevelingsintentie (NPS +65).

Storingen

Ruim zeven op de tien klanten heeft in de afgelopen 12 maanden niet te maken gehad met storingen. De klanten die het afgelopen jaar wel een storing hebben gehad geven aan dat dit helemaal of enigszins naar tevreden opgelost is. De communicatie, snelheid van oplossen en de storingsrapportage worden allen met een 8 of hoger beoordeeld. Bij het oplossen van een storing richten wij ons dan ook op volledige openheid en streven wij naar een snelle afhandeling. Wij zeggen niets voor niets dat onze meest tevreden klanten degenen zijn die al eens een storing hebben gehad. Zij hebben immers onze prettige werkwijze persoonlijk in de praktijk ervaren. Door onze compacte en informele organisatie ontstaat een grote betrokkenheid.

Graag willen wij onze klanten bedanken voor deze mooie score en zullen ons best blijven doen om het hoge kwaliteitsniveau van TReNT Glasvezel te handhaven.

Goed nieuws
U bent een stap dichterbij het meest dynamische glasvezelnetwerk van Nederland. Op uw locatie(s) is namelijk (zakelijk) glasvezel van TReNT beschikbaar. Laat hieronder uw gegevens achter en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Of neem zelf contact met ons op via 053 - 711 41 00.
Speciale voorwaarden
Voor uw locatie(s) kunnen wij momenteel geen garanties afgeven. Dit kan komen omdat ons glasvezelnetwerk niet bij u in de buurt ligt of dat er bijzondere omstandigheden zijn. Graag komen wij met u in contact om samen te kijken naar de mogelijkheden. Laat uw gegevens achter en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op of bel met één van onze specialisten op  053 - 711 41 00.
Bedankt voor uw aanvraag. U ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie.