24/7 support

Storing melden 


Heb je last van een storing? Neem dan direct telefonisch contact op met onze storingsdienst.


Storingsnummer 053 – 477 75 77
Onze storingsdienst is 24/7 bereikbaar. 


Heb je een technische vraag of een vraag over ons productportfolio, dan kun je telefonisch contact op nemen met één van onze medewerkers via 053 711 41 00 of info@trentglasvezel.nl


Noodzakelijke vragen

Een storing aan jouw verbinding is altijd vervelend. Wij willen dit graag zo snel mogelijk voor jou oplossen. Bij het melden van een storing zul je daarom een aantal vragen moeten beantwoorden. Wij verzoeken je dan ook alle gegevens bij de hand te hebben wanneer je contact opneemt met onze storingsdienst. De gegevens die je nodig hebt bij het melden van een storing vind je hieronder.

Goed nieuws
U bent een stap dichterbij het meest dynamische glasvezelnetwerk van Nederland. Op uw locatie(s) is namelijk (zakelijk) glasvezel van TReNT beschikbaar. Laat hieronder uw gegevens achter en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Of neem zelf contact met ons op via 053 - 711 41 00.
Speciale voorwaarden
Voor uw locatie(s) kunnen wij momenteel geen garanties afgeven. Dit kan komen omdat ons glasvezelnetwerk niet bij u in de buurt ligt of dat er bijzondere omstandigheden zijn. Graag komen wij met u in contact om samen te kijken naar de mogelijkheden. Laat uw gegevens achter en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op of bel met één van onze specialisten op  053 - 711 41 00.
Bedankt voor uw aanvraag. U ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie.