Enquêteresultaten klanten geven openheid over TReNT

Enquêteresultaten klanten geven openheid over TReNT

8 januari 2019

Denk eens aan de oplevering van een nieuwbouwwoning. De lijst met manco’s is waarschijnlijk groot. Ook de levering van diensten laat nog wel eens te wensen over.

Dat willen we bij TReNT graag veranderen en bovenal ook inzichtelijk maken. Net als na een hotelovernachting vragen we onze klanten al jaren naar hun ervaringen omtrent het opleveringsproces. Vijf korte vragen bieden onze klanten een podium om hun op- of aanmerkingen te plaatsen naar aanleiding van het operationeel krijgen van de glasvezelverbinding van TReNT.

Hiermee voorkomen we dat er klanten blijven zitten met een ontevreden gevoel. Punten van kritiek kunnen direct teruggekoppeld worden naar projectleider en aannemer, zodat er snel actie ondernomen kan worden richting onze klanten. De start van onze dienstverlening begint uiteraard al tijdens het verkoopproces, maar vanaf start gebruik willen we zeker tevreden klanten.

Enquêteresultaten 2018


Goed nieuws
U bent een stap dichterbij het meest dynamische glasvezelnetwerk van Nederland. Op uw locatie(s) is namelijk (zakelijk) glasvezel van TReNT beschikbaar. Laat hieronder uw gegevens achter en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Of neem zelf contact met ons op via 053 - 711 41 00.
Speciale voorwaarden
Voor uw locatie(s) kunnen wij momenteel geen garanties afgeven. Dit kan komen omdat ons glasvezelnetwerk niet bij u in de buurt ligt of dat er bijzondere omstandigheden zijn. Graag komen wij met u in contact om samen te kijken naar de mogelijkheden. Laat uw gegevens achter en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op of bel met één van onze specialisten op  053 - 711 41 00.
Bedankt voor uw aanvraag. U ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie.