Uitdagingen voor de toekomst
“De uitdaging voor ons en voor de hele markt, is: hoe positioneer je het product glasvezel in de zakelijke markt nu het een ‘normaal’ product is geworden”, vertelt Jeroen. “Hoe weet je je plek vast te houden en te versterken. Ik ben van mening dat kwaliteit op lange termijn altijd de beste weg naar de toekomst is. ICT wordt alleen maar belangrijker en dus is de kwaliteit van levensbelang voor bedrijven en instellingen. Ook van de verbindingen die daarvoor nodig zijn.” En een tevreden klant loopt niet weg, aldus Jeroen. “Ook al is het bij een andere partij een dubbeltje goedkoper, onze klanten weten dat ze bij ons kwaliteit krijgen. Zo bellen wij de klant zodra er een storing is in plaats van dat de klant ons belt. Die ambitie moet erin zitten. En als je als leverancier dat vertrouwen kunt uitstralen dan is de prijs minder belangrijk. Zo merken wij dat we geen klanten kwijtraken aan de prijsvechters onderaan de markt. Dat geeft aan dat wij op de goede weg zitten.”