Support

Storing melden 

Heeft u last van een storing? Neem dan direct telefonisch contact op met onze storingsdienst.

Storingsnummer 053 – 477 75 77
Onze storingsdienst is 24/7 bereikbaar. 

Heeft u een technische vraag of een vraag over ons productportfolio, dan kunt u telefonisch contact op nemen met een van onze medewerkers via 053 711 41 00 of info@trentglasvezel.nl


Noodzakelijke vragen

Een storing aan uw verbinding is altijd vervelend. Wij willen dit graag zo snel mogelijk voor u oplossen. Bij het melden van een storing zult u daarom een aantal vragen moeten beantwoorden. Wij verzoeken u dan ook alle gegevens bij de hand te hebben wanneer u contact opneemt met onze storingsdienst. De gegevens die u nodig heeft bij het melden van een storing vindt u hieronder.

Goed nieuws
U bent een stap dichterbij het meest dynamische glasvezelnetwerk van Nederland. Op uw locatie(s) is namelijk (zakelijk) glasvezel van TReNT beschikbaar. Laat hieronder uw gegevens achter en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Of neem zelf contact met ons op via 053 - 711 41 00.
Speciale voorwaarden
Voor uw locatie(s) kunnen wij momenteel geen garanties afgeven. Dit kan komen omdat ons glasvezelnetwerk niet bij u in de buurt ligt of dat er bijzondere omstandigheden zijn. Graag komen wij met u in contact om samen te kijken naar de mogelijkheden. Laat uw gegevens achter en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op of bel met één van onze specialisten op  053 - 711 41 00.
Bedankt voor uw aanmelding, u ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie.

Wij optimaliseren deze site met cookies

We gebruiken analytische cookies om u een optimale gebruikerservaring op de website te bieden.

Wij optimaliseren deze site met cookies

We gebruiken analytische cookies om u een optimale gebruikerservaring op de website te bieden.