Enquêteresultaten klanten geven openheid over TReNT

Enquêteresultaten klanten geven openheid over TReNT

8 januari 2019

Denk eens aan de oplevering van een nieuwbouwwoning. De lijst met manco’s is waarschijnlijk groot. Ook de levering van diensten laat nog wel eens te wensen over.

Dat willen we bij TReNT graag veranderen en bovenal ook inzichtelijk maken. Net als na een hotelovernachting vragen we onze klanten al jaren naar hun ervaringen omtrent het opleveringsproces. Vijf korte vragen bieden onze klanten een podium om hun op- of aanmerkingen te plaatsen naar aanleiding van het operationeel krijgen van de glasvezelverbinding van TReNT.

Hiermee voorkomen we dat er klanten blijven zitten met een ontevreden gevoel. Punten van kritiek kunnen direct teruggekoppeld worden naar projectleider en aannemer, zodat er snel actie ondernomen kan worden richting onze klanten. De start van onze dienstverlening begint uiteraard al tijdens het verkoopproces, maar vanaf start gebruik willen we zeker tevreden klanten.

Enquêteresultaten 2018


Gefeliciteerd
Je bent een stap dichter bij het meest dynamische glasvezel netwerk van Nederland. Op jouw locatie(s) is namelijk (zakelijk) glasvezel van TReNT beschikbaar. Laat hieronder je gegevens achter en we nemen contact met je op. Of neem zelf contact met ons op via 053 - 711 41 00.
Oh no!
Op jouw locatie(s) kunnen we momenteel geen garanties afgeven voor het aansluiten op ons glasvezelnetwerk. Graag komen we met je in contact om samen te kijken naar de mogelijkheden. Wil je meer weten, vul dan je gegevens in of bel met één van onze specialisten op 053 - 711 41 00.
Bedankt voor je aanmelding, je ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie.

Wij optimaliseren deze site met cookies

We gebruiken analytische cookies om u een optimale gebruikerservaring op de website te bieden.

Wij optimaliseren deze site met cookies

We gebruiken analytische cookies om u een optimale gebruikerservaring op de website te bieden.