Klant aan het woord: DrukwerkdealAls je de naam Drukwerkdeal.nl noemt, gaat er bij (bijna) iedereen wel een lampje branden. Het is een uitzonderlijk succesverhaal. Begonnen als afstudeerproject, binnen een paar jaar een miljoenenbedrijf, om vervolgens te worden gekocht door een nog veel groter miljoenenbedrijf. Maar wat maakt Drukwerkdeal succesvol? Natuurlijk, een efficiënte manier van drukken en goede marketing, maar vooral hun denkwijze: wat wil de klant? Hun motto is daarom: simpel en snel drukwerk bestellen. Als "online-drukker" is Drukwerkdeal dus gebaat bij een zeer hoge beschikbaarheid van het world-wide-web en een goede automatisering. Wij leveren een belangrijk aandeel in dit verhaal met onze dark fiber glasvezelverbindingen. ‘We zijn super afhankelijk van onze internetverbinding’, vertelt Koen Roumen, CTO van Drukwerkdeal. 'Daarom waren wij op zoek naar een bedrijfsnetwerk dat super betrouwbaar is en een stevig fundament is voor de toekomst. De door TReNT gerealiseerde oplossing voelt als een verzekering om rustig te gaan slapen.' Meer weten over Drukwerkdeal? Kijk dan op: drukwerkdeal.nl |